RB iconIP iconMPE iconRBAS iconRouse icon

CYNKOMET Ballentransportwagen / Bale platform / Remorque

Cena bez VAT

FavoriteUlubione
shareUdostępnij
Save searchZapisz wyniki wyszukiwania
Drukuj

INFO

Grupa produktów
Przyczepy do przewozu słomy w belach
Marka / model
CYNKOMET Ballentransportwagen / Bale platform / Remorque
Rok produkcji
2025
Stan
Nowy / nieużywany
Lokalizacja
Czarna Białostocka, podlaskie
Kraj
Polska
Ocena ogólna
1
2
3
4
5
Mascus ID
60DE220A

CENA

Wybierz walutę

DANE SZCZEGÓŁÓWE

Nr ew. wew.
0
Data ostatniej kontroli
2025-02-07
Masa całkowita
4 640 kg
Numer rejestracyjny
x
Wymiary wew. (DxSxW)
9300 x 2430 x 1300 mm
Numer fabryczny
001
Stan techniczny/Gwarancja
New
Marka opon
X
Wymiary transportowe (DxSxW)
11950 x 2540 x 2530 mm
Pozostało ogumienia przedniego
100
Maksymalny pojemność ładowania
22,8 m3
Pozostało ogumienia tylnego
100
Kraj produkcji
Polska
Dodatkowe informacje
Cynkomet Przyczepa do przewozu bel T-608/3 L Ładowność techniczna ~14 360 kg* Dopuszczalna masa całkowita 19 000 kg Masa własna 4 640 kg* Ilość osi 3 szt. Długość – rama tylna schowana / wysunięta max. 11 950/ 12 950** mm Szerokość 2 540 mm Wysokość 2 530 mm Typ skrzyni: platforma Szerokość: paletowa Wysuwana rama tylna - Ocynkowana podłoga wykonana z blach o grubości 4 mm - Dyszel typu „Y” z wymienną końcówką, homologowany zgodnie z Regulaminem 55 EKG ONZ (Reg. 55 UN ECE) oraz 167/2013*2015/208 ND - Przykręcane cięgno zaczepu fi 40 - 2 regulowane sprężyny podtrzymujące dyszel - Rama cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z profili zamkniętych 160x160x5 i 120x60x5 - Postojowy hamulec ręczny z korbą - Ranty na podłużnicach bocznych ramy ograniczające przesuwanie się ładunku - Otwory w podłużnicach bocznych i uchwyty do mocowania pasów zabezpieczających ładunek - Cynkowane ogniowo drabiny z przodu i z tyłu platformy o wysokości 1335 mm, wykonane z profili zamkniętych - 4 linki podtrzymujące drabiny - Szerokość paletowa - Wysuwana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową o ok. 1 m (nie jest dozwolone poruszanie się po drogach publicznych z wysuniętą ramą tylną) - Homologowany zderzak tylny cynkowany ogniowo - Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12 V - Oświetlenie 12 V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, obrysowe oświetlenie LED - Homologowana instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym regulatorem siły hamowania, z wyjściem na drugą przyczepę - Tylne wyjście elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy - Nowe koła 500/50-17 - Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 90 mm, hamulec 350×90 - Zawieszenie na resorach parabolicznych - Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach - Błotniki kół na ostatniej osi Wyposażenie dodatkowo płatne: - Koło zapasowe 500/50-17,00 - Dopłata do kół 435/50 19.5 - Koło zapasowe 435/50 19.5 - Oczko dyszla 50 mm - Zaczep manualny do drugiej przyczepy - Podwyższone drabiny (wysokość od podłogi – 1800 mm) - Centralne linki odciągowe drabin - Błotnik ¼ na osi przedniej kpl. 2 szt. - Boczne osłony przeciwnajazdowe - Wciągarka koła zapasowego z wieszakiem koła cynkowanym ogniowo - Hydrauliczna instalacja hamulcowa dwuprzewodowa z automatyczną regulacją siły hamowania - Wysuwana hydraulicznie rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową o 1 m - Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie Zbiornik na wodę + dozownik na mydło - Skrzynia narzędziowa - Ściany hydrauliczne - opuszczane jednostronnie - Ściany hydrauliczne - opuszczane dwustronniePokaż więcej

DC Sp. z o.o.

Kolejowa 12 C lok. 22 15-701 Białystok Podlaskie Polska
2
Lat(a) na Mascus
Otrzymuj powiadomienia e-mail
report adZgłoś podejrzane ogłoszenie