Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię

    Wyniki wyszukiwania

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    13 269 wyniki wyszukiwania dla "Wózki widłowe"
    ogłoszenie/strona
    • Manitou M 40.4, 2008, Wózki Diesla

      Manitou M 40.4Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 370

      Wózki Diesla
      2008 5770 h
      Polska, Sokołów Podlaski
      24h

      60 000 PLN
    • Linde E16C, 1996, Wózki elektryczne

      Linde E16CMax. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 385, Wysokość ze złożonym masztem: 205, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny

      Wózki elektryczne
      1996
      Polska, Częstochowa
      24h

      18 000 PLN
    • Toyota 025 FG, 1991, Wózki LPG

      Toyota 025 FG

      Wózki LPG
      1991
      Polska
      7d

      4 000 PLN
    • Toyota 8FGF25, 2016, Wózki LPG

      Toyota 8FGF25Stan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 330, Typ ogumienia przedniego: pneumatic, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: pneumatic, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Długość wideł: 110, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Skrzynia biegów: automat, Silnik: 4y, Marka opon: Continental

      Wózki LPG
      2016
      Polska
      7d

      81 700 PLN
    • Toyota 8FGF15, 2016, Wózki LPG

      Toyota 8FGF15Stan (1-5): 5, Pozostało ogumienia przedniego: 100%, Pozostało ogumienia tylnego: 100%, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 330, Swobodne podnoszenie: 15, Typ ogumienia przedniego: pneumatic, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: pneumatic, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Długość wideł: 110, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Skrzynia biegów: automat, Silnik: 4

      Wózki LPG
      2016
      Polska
      7d

      67 000 PLN
    • JCB TLT 25 G, 2012, Wózki LPG

      JCB TLT 25 GMax. Udźwig (kg): 2500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 410, Maszt: Teleskopowy

      Wózki LPG
      2012
      Polska
      7d

      59 900 PLN
    • Hyster H 60, 2008, Wózki Diesla

      Hyster H 60Max. Udźwig (kg): 6000, Podnoszenie (mm): 400, Maszt: Duplex

      Wózki Diesla
      2008
      Polska
      7d

      39 000 PLN
    • Toyota 6FGF25 LPG triplex, 1995, Wózki LPG

      Toyota 6FGF25 LPG triplexMax. Udźwig (kg): 2500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 500, Typ ogumienia przedniego: 7.00-12, Wysokość ze złożonym masztem: 22.3, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Typ ogumienia tylnego: 6.00-9, Kabina: Brak kabiny/inne, Typ ogumienia: Pełne, Silnik: Toyota, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki LPG
      1995 8776 h
      Polska, Kęty
      7d

      31 000 PLN
    • Clark DCY 110, 1995, Wózki Diesla

      Clark DCY 110

      Wózki Diesla
      1995
      Polska
      7d

      2 500 PLN
    • Toyota 7FBH20, 2010, Wózki elektryczne

      Toyota 7FBH20Liczba kół: 4, Max. Udźwig (kg): 2000, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 330, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Kabina: Kabina, Silnik: Toyota, Liczba kół ze sterowaniem: 2

      Wózki elektryczne
      2010
      Polska
      7d

      26 000 PLN
    • Linde E25, 2009, Wózki elektryczne

      Linde E 25 S-03-600/336 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 555, Swobodne podnoszenie: 15, Maszt: Simplex

      Wózki elektryczne
      2009
      Polska, Miszewo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Linde E16, 2005, Wózki elektryczne

      Linde E16Kabina: Osłona nad głową

      Wózki elektryczne
      2005 6400 h
      Polska, Koszalin
      7d

      19 000 PLN
    • Linde H80D900, 2000, Wózki Diesla

      Linde H80D 900 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 8000, Podnoszenie (mm): 330, Swobodne podnoszenie: 20, Typ ogumienia: Super elastyczny, Wysokość ze złożonym masztem: 295, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2000
      Polska, Miszewo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Clark 45 C, 2002, Wózki Diesla

      Clark CDP 45 CargoLiftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4500, Podnoszenie (mm): 370, Swobodne podnoszenie: 15, Maszt: Simplex, Typ ogumienia: Super elastyczny, Wysokość ze złożonym masztem: 236, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2002
      Polska, Miszewo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Ursus c1961957, 1984, Wózki Diesla

      Ursus c1961957

      Wózki Diesla
      1984
      Polska
      7d

      1 000 PLN
    • Linde H35T, 2011, Wózki LPG

      Linde H35T 393 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 515, Swobodne podnoszenie: 15, Wysokość ze złożonym masztem: 361.5, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny, Gwarancja: 12 miesięcy

      Wózki LPG
      2011
      Polska, Miszewo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Linde E16, 2005, Wózki elektryczne

      Linde E16Kabina: Osłona nad głową

      Wózki elektryczne
      2005 6500 h
      Polska, Koszalin
      7d

      21 000 PLN
    • Linde H40T, 2007, Wózki LPG

      Linde H40TMax. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 445, Wysokość ze złożonym masztem: 295, Maszt: Simplex, Długość wideł: 115, Kabina: Kabina

      Wózki LPG
      2007
      Polska, Częstochowa
      7d

      34 500 PLN
    • Linde H40D, 2010, Wózki Diesla

      Linde H40D Side shiftData ostatniej kontroli: 03.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 440, Maszt: Simplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 307, Kabina: Kabina, Skrzynia biegów: Hydrostat, Silnik: Volkswagen, Typ ogumienia przedniego: 250-15, Typ ogumienia tylnego: 250

      Wózki Diesla
      2010 8600 h
      Polska, Mogilany
      7d

      69 363 PLN
    • Caterpillar GP 40 K, 2012, Wózki LPG

      Caterpillar GP 40 K2 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 550, Swobodne podnoszenie: 158, Maszt: Triplex, Typ ogumienia: Super elastyczny, Gwarancja: 12 miesięcy

      Wózki LPG
      2012
      Polska, Miszewo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still. Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award).
    Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy. Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.