Wyszukiwanie używanego sprzętu Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię
    Liczba ogłoszeń 15 093

    Wózki widłowe używane na sprzedaż

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Czytaj więcej Zamknij
    ogłoszenie/strona
    • Promocja
      Toyota FDA 50, 2008, Wózki DieslaToyota FDA 50Stan (1-5): 5, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 5000, Podnoszenie (mm): 500, Swobodne podnoszenie: 500, Maszt: Triplex, Gwarancja: 3 mies, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Wysokość ze złożonym masztem: 262, Kabina: Kabina, Silnik: Diesel, Waga transportowa: 8200, Certyfikaty: CE

      Wózki Diesla
      2008 2 998 h
      Polska, Szamotuly

      92 000 PLN
    • Promocja
      Hyundai 160 D-7 E, 2013, Wózki DieslaHyundai 160 D-7 EStan (1-5): 5, Max. Udźwig: 16000, Podnoszenie (mm): 400, Swobodne podnoszenie: 400, Kabina: Kabina, Silnik: Cummins QSB 6.7, Moc silnika: 161.79, Dodatkowe informacje: Witam. Mam do zaoferowania wózek widłowy Hyundai 160D-7E. Stan wózka idealny, jak nowy. Wózek mało używany, przejechane 781km i

      Wózki Diesla
      2013 982 h
      Polska
      7d

      350 000 PLN
    • Still wózek widłowy, 2010, Wózki widłowe inneStill wózek widłowyNapęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży Still. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale Still. Description in English below. * RUS * Продается S

      Wózki widłowe inne
      2010
      Polska, pl, Kokoszczyn
      24h

      99 900 PLN
    • Promocja
      Other Transporter Befard WAGON UR, 2019, Wózki elektryczneOther Transporter Befard WAGON URLiczba kół: 4, Stan (1-5): 5, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 600, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Silnik: elektryczny, Gwarancja: Do trzech lat, Marka opon: Kenda, Napięcie akumulatora: 24, Typ ogumienia przedniego: pneumatyczne, Kraj produkcji: PL

      Wózki elektryczne
      2019
      Polska, Bielsko-Biała

      16 900 PLN
    • Manitou MI 18, 2013, Wózki LPGManitou MI 18Stan (1-5): 4, Max. Udźwig: 1800, Swobodne podnoszenie: 470, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Pełne, Silnik: NISSAN, Moc silnika: 42.83, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2, Dodatkowe informacje: Wózek widłowy Manitou Model MI18G Napędzany gazem Udźwig 1800 kg Wysokość podno

      Wózki LPG
      2013 2 131 h
      Polska, Sadlinki
      7d

      36 900 PLN
    • Hyundai 70DS-7E, 2013, Wózki widłowe inneHyundai 70DS-7ENapęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży HYUNDAI 70DS-7E. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale HYUNDAI 70DS-7E. Description in English below.

      Wózki widłowe inne
      2013 11 405 h
      Polska, pl, Ujków Nowy
      7d

      90 000 PLN
    • Linde H30D, 2013, Wózki DieslaLinde H30D-02Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 395, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Wysokość ze złożonym masztem: 264, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2013 10 467 h
      Polska
      7d

      50 621 PLN
    • Hyster H 12.00 XM-6, 2015, Wózki DieslaHyster H 12.00 XM-6Stan (1-5): 3, Max. Udźwig: 12000, Podnoszenie (mm): 465, Maszt: Duplex, Wysokość ze złożonym masztem: 410, Kabina: Kabina, Moc silnika: 161.79, Waga transportowa: 15840, Dodatkowe informacje: Hyster H12XM-6 - udźwig 12000 kg - wysokość podnoszenia 4650 mm - rodzaj masztu duplex - moc 119 kW - skrzynia biegów automat - k

      Wózki Diesla
      2015
      Polska
      7d

      124 407 PLN
    • Doosan G18C-5, 2012, Wózki LPGDoosan G18C-5Max. Udźwig: 1800, Podnoszenie (mm): 450, Maszt: Duplex

      Wózki LPG
      2012
      Polska
      7d

      31 900 PLN
    • Linde H45T, 2012, Wózki widłowe inneLinde H45TNapęd: Inne, Dodatkowe informacje: ****** ****** ****** ****** ****** OG2505 - Maszyna jest użytkowana w firmie kilka miesięcy. - Do oglądnięcia: PL 98-277 Brąsze

      Wózki widłowe inne
      2012 15 355 h
      Polska, pl, Brąszewice
      7d

      109 800 PLN
    • Nissan UD02A20PQ, 2003, Wózki LPGNissan UD02A20PQStan (1-5): 5, Max. Udźwig: 2000, Podnoszenie (mm): 475, Maszt: Triplex, Dodatkowe informacje: Nissan UD02A20PQ Rok produkcji 2003 Udźwig 2000 kg Maszt Triplex Wysokość podnoszenia 4750 mm Napęd LPG Koła pełne PRZESUW BOCZNY W

      Wózki LPG
      2003
      Polska
      7d

      29 500 PLN
    • Komatsu FG25T-16, 2006, Wózki LPGKomatsu FG25T-16Stan (1-5): 5, Max. Udźwig: 2500, Podnoszenie (mm): 300, Maszt: Duplex, Dodatkowe informacje: Komatsu FG25T-16 wózek widłowy czołowy Rok 2006 Udźwig nominalny 2500 kg Wysokość podnoszenia 3000 mm Maszt duplex Wysokość konstrukcyj

      Wózki LPG
      2006
      Polska
      7d

      34 900 PLN
    • Toyota 7FGA50, 2009, Wózki LPGToyota 7FGA50Stan (1-5): 5, Max. Udźwig: 5000, Podnoszenie (mm): 370, Maszt: Triplex, Dodatkowe informacje: Wózek widłowy czołowy Toyota 7FGA50 - rok 2009 - udźwig nominalny 5000 kg / 600 - wysokość podnoszenia 3700 mm - wysokość konstrukcy

      Wózki LPG
      2009
      Polska
      7d

      79 900 PLN
    • Combilift C 2500, 2013, Wózki widłowe inneCombilift C2500CBENapęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży Combilift C2500CBE. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale Combilift C2500CBE. Description in English

      Wózki widłowe inne
      2013 6 207 h
      Polska, pl, 37-220 Kańczuga
      7d

      119 950 PLN
    • Hubtex DQ 45, 2015, Wózki LPGHubtex DQ 45Max. Udźwig: 4500, Podnoszenie (mm): 450, Maszt: Duplex, Kabina: Kabina, Dodatkowe informacje: Wózek widłowy Hubtex DQ45 rok produkcji 2015 udźwig 4500 kg maszt duplex wysokość podnoszenia 4500 mm pełny wolny skok koła pełne n

      Wózki LPG
      2015
      Polska
      7d

      149 000 PLN
    • Kalmar LT, 1977, Wózki widłowe inneKalmar LTNapęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży Kalmar LT. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale Kalmar LT. Description in English below. * RUS * Про

      Wózki widłowe inne
      1977
      Polska, pl, Tarnowskie Góry
      7d

      114 950 PLN
    • Promocja
      Toyota 8 FD F 30, 2007, Wózki DieslaToyota 8FDF 30Stan (1-5): 4, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 450, Swobodne podnoszenie: 15, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Gwarancja: do uzgodnienia, Typ ogumienia: Super elastyczny, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 286, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2007 9 460 h
      Polska, Jelcz Laskowice

      34 500 PLN
    • Linde H80T-1100, 2009, Wózki widłowe inneLinde H80T-1100Napęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży Linde H80T-1100. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale Linde H80T-1100. Description in English below.

      Wózki widłowe inne
      2009 5 000 h
      Polska, pl, Pszczyna
      7d

      148 900 PLN
    • Promocja
      Toyota 8 FG F 18, 2010, Wózki LPGToyota 8FGF18Stan (1-5): 5, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1750, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 300, Swobodne podnoszenie: 144, Wysokość ze złożonym masztem: 208, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: automatyczna, Silnik: Toyota 4Y

      Wózki LPG
      2010 5 666 h
      Polska, Wrocław

      41 000 PLN
    • Promocja
      Toyota 8FGKF20, 2008, Wózki LPGToyota 8FGKF20Max. Udźwig: 2000, Podnoszenie (mm): 430, Wysokość ze złożonym masztem: 208.5, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny, Silnik: Toyota 4Y, Moc silnika: 51.67, Pozostało ogumienia przedniego: 50%, Pozostało ogumienia tylnego: 50%, Dodatkowe informacje: Szyba dachowa

      Wózki LPG
      2008 11 695 h
      Polska, Wrocław

      35 500 PLN

    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still.

    Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award). Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy.

    Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.