Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię
    Liczba ogłoszeń 15 136

    Wózki widłowe używane na sprzedaż

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Czytaj więcej Zamknij
    ogłoszenie/strona
    • Promocja
      Toyota 02-8 FD F 25, 2010, Wózki Diesla

      Toyota 02-8 FD F 25Data ostatniej kontroli: 2016, Stan (1-5): 5, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Max. Udźwig: 2500, Podnoszenie (mm): 0.4, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Typ ogumienia: Pełne, Wysokość ze złożonym masztem: 0.4, Kabina: Kabina, Pozostało ogumienia przedniego: 80%, Pozostało ogumienia tylnego: 80%

      Wózki Diesla
      2010 8 500 h
      Polska, Godziesze wielkie

      44 900 PLN
    • Mitsubishi FD35, 2017, Wózki Diesla

      Mitsubishi Blachdeker FD358 TRIPLEX Side shiftData ostatniej kontroli: 11.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 3500, Podnoszenie (mm): 450, Swobodne podnoszenie: 100, Maszt: Triplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 122, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Typ ogumienia przedniego: 28x9-15, Typ ogumienia tylnego: 6.50-10, Waga transportowa: 4680, Wymiary transportowe (DxSxW): 2.85

      Wózki Diesla
      2017
      Polska, Mogilany, Poland
      24h

      67 321 PLN
    • Mitsubishi FD25, 2017, Wózki Diesla

      Mitsubishi Blachdeker FD258 TRIPLEX Side shiftData ostatniej kontroli: 11.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 2500, Podnoszenie (mm): 450, Swobodne podnoszenie: 120, Maszt: Triplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 107, Wysokość ze złożonym masztem: 221, Typ ogumienia przedniego: 7.00-12, Typ ogumienia tylnego: 6.00-9, Waga transportowa: 4270, Wymiary transportowe (DxSxW): 2.72x

      Wózki Diesla
      2017
      Polska, Mogilany, Poland
      24h

      60 970 PLN
    • Mitsubishi Blachdeker FD188 Side shift, 2017, Wózki Diesla

      Mitsubishi Blachdeker FD188 Side shiftData ostatniej kontroli: 11.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1800, Podnoszenie (mm): 330, Maszt: Simplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 92, Wysokość ze złożonym masztem: 207, Typ ogumienia przedniego: 6.50-10, Typ ogumienia tylnego: 5.00-8, Waga transportowa: 2900, Wymiary transportowe (DxSxW): 2.27x1.08x2.07

      Wózki Diesla
      2017
      Polska, Mogilany, Poland
      24h

      48 691 PLN
    • Atlet AJN, 2011, Wózki elektryczne

      Atlet AJNLiczba kół: 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Stan (1-5): 3, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1600, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie (mm): 630, Swobodne podnoszenie: 217, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Type: AJN160SDTFV630, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Skrzynia biegów: Automat, Silnik: AC

      Wózki elektryczne
      2011 3 481 h
      Polska, Poznań-Poland
      24h

      32 250 PLN
    • Atlet AJN, 2011, Wózki elektryczne

      Atlet AJNLiczba kół: 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Stan (1-5): 3, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1600, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie (mm): 630, Swobodne podnoszenie: 217, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Type: AJN160SDTFV630, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Skrzynia biegów: Automat, Silnik: AC

      Wózki elektryczne
      2011 7 984 h
      Polska, Poznań-Poland
      24h

      30 100 PLN
    • Nissan 35, 2017, Wózki LPG

      Nissan Blachdeker FG358 TRIPLEX Side shiftData ostatniej kontroli: 11.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 3500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 450, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 122, Waga transportowa: 4680, Wymiary transportowe (DxSxW): 2.85x1.25x2.25

      Wózki LPG
      2017
      Polska, Mogilany, Poland
      24h

      65 204 PLN
    • Atlet AJN, 2009, Wózki elektryczne

      Atlet AJNLiczba kół: 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Stan (1-5): 3, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1600, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie (mm): 630, Swobodne podnoszenie: 217, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Type: AJN160SDTFV630, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Skrzynia biegów: Automat, Silnik: AC

      Wózki elektryczne
      2009 4 523 h
      Polska, Poznań-Poland
      24h

      25 370 PLN
    • Linde H30T-03, 2002, Wózki LPG

      Linde H30T-03Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 500, Wysokość ze złożonym masztem: 320, Skrzynia biegów: Automatic transmission, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2002
      Polska
      24h

      11 008 PLN
    • Linde H40D, 2009, Wózki Diesla

      Linde H40DMax. Udźwig: 4000, Podnoszenie (mm): 400, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Pozycjonowanie, przesuw na boki, pochylanie wideł, Wysokość ze złożonym masztem: 216, Kabina: Osłona nad głową

      Wózki Diesla
      2009 9 190 h
      Polska
      24h

      57 159 PLN
    • Atlet AJN, 2011, Wózki elektryczne

      Atlet AJNLiczba kół: 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Stan (1-5): 3, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1600, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie (mm): 630, Swobodne podnoszenie: 217, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Type: AJN160SDTFV630, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Skrzynia biegów: Automat, Silnik: AC

      Wózki elektryczne
      2011 7 984 h
      Polska, Poznań-Poland
      24h

      30 100 PLN
    • BT SWE 120, 2008, Wózki elektryczne

      BT SWE120Max. Udźwig: 4x4 / x 2 (opcja), Podnoszenie (mm): 430, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Silnik: Electric, Moc silnika:

      Wózki elektryczne
      2008 6 122 h
      Polska
      24h

      6 351 PLN
    • Promocja
      Caterpillar GP 30 N, 2005, Wózki LPG

      Caterpillar GP 30 NData ostatniej kontroli: 07/2017, Stan (1-5): 4, Liczba poprzednich właścicieli: 2, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4x2, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 500, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Pozycjonowanie, przesuw na boki, pochylanie wideł, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: Powershift, Silnik: Mitsubishi, Moc silnika: 63.03, Liczba kół ze sterowaniem: 2

      Wózki LPG
      2005 7 404 h
      Polska, Brzeziny

      39 000 PLN
    • Hyster H 3.00 FT, 2007, Wózki Diesla

      Hyster H 3.00 FTStan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie (mm): 310.5, Maszt: Duplex, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 4, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      2007 865 h
      Polska, Kajetany
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Toyota 8 FD F 25, 2011, Wózki Diesla

      Toyota 8FDF25Stan (1-5): 5, Max. Udźwig: 2500, Podnoszenie (mm): 430, Swobodne podnoszenie: 50, Maszt: Triplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Kabina: Osłona nad głową, Skrzynia biegów: AUTOMAT, Silnik: 3Z, Pozostało ogumienia przedniego: 100%, Pozostało ogumienia tylnego: 100%, Typ ogumienia przedniego: pneumatic, Typ ogumienia tylnego: pneumatic, Kraj produkcji: FR

      Wózki Diesla
      2011 2 854 h
      Polska
      7d

      53 500 PLN
    • Hyster H 2.50 FT, 2008, Wózki Diesla

      Hyster H 2.50 FTStan (1-5): 4, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 2500, Podnoszenie (mm): 330, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 4, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      2008 4 940 h
      Polska, Kajetany
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Atlet AJN, 2008, Wózki elektryczne

      Atlet AJNLiczba kół: 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Stan (1-5): 3, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1600, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie (mm): 630, Swobodne podnoszenie: 217, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Type: AJN160, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Skrzynia biegów: Automat, Silnik: AC

      Wózki elektryczne
      2008 4 600 h
      Polska, p
      7d

      25 370 PLN
    •  H5.0FT Hyster, 2010, Wózki Diesla

      H5.0FT HysterStan (1-5): 3, Max. Udźwig: 5000, Podnoszenie (mm): 340, Maszt: Duplex, Typ ogumienia: Super elastyczny, Długość wideł: 120, Typ ogumienia przedniego: SE, Typ ogumienia tylnego: SE, Liczba kół ze sterowaniem: 4, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      2010 16 480 h
      Polska, Kajetany
      7d

      46 574 PLN
    • Nissan 15, 2012, Wózki widłowe inne

      Nissan P1D1A15LQ wózek widłowyNapęd: Gaz, Max. Udźwig: 1450, Podnoszenie (mm): 330, Skrzynia biegów: Automatic, Moc silnika: 54.98

      Wózki widłowe inne
      2012 7 693 h
      Polska, Baranowo k/Poznania
      7d

      27 740 PLN
    • Linde H25T, 2006, Wózki LPG

      Linde H25TMax. Udźwig: 2500, Podnoszenie (mm): 150, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Skrzynia biegów: Automatic transmission, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2006
      Polska
      7d

      22 864 PLN

    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still.

    Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award). Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy.

    Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.