Wyszukiwanie używanego sprzętu Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię
    Liczba ogłoszeń 16 349

    Wózki widłowe używane na sprzedaż

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Czytaj więcej Zamknij
    ogłoszenie/strona
    • Jungheinrich EFG 430, 2008, Wózki widłowe inneJungheinrich EFG 430Napęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży Jungheinrich EFG 430. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale Jungheinrich EFG 430. Description in Eng

      Wózki widłowe inne
      2008
      Polska, pl, Kłecko
      24h

      33 850 PLN
    • Linde H120, 2006, Wózki widłowe inneLinde H120Napęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży LINDE H120. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale LINDE H120. Description in English below. * RUS * П

      Wózki widłowe inne
      2006 8 100 h
      Polska, pl, Malawa
      24h

      167 900 PLN
    • Promocja
      Toyota 8 FB MT 18, 2014, Wózki elektryczneToyota 8 FB MT 18Liczba kół: 4, Stan (1-5): 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1800, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 470, Swobodne podnoszenie: 160, Wysokość ze złożonym masztem: 212, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 100, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny, Gwarancja: 6 miesięcy

      Wózki elektryczne
      2014 2 633 h
      Polska, Gdańsk
      7d

      59 900 PLN
    • Ausa C 200 H, 2006, Wózki widłowe inneAusa C200HNapęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży AUSA C 200 H. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale AUSA C 200 H. Description in English below. * RU

      Wózki widłowe inne
      2006 8 600 h
      Polska, pl, Rogoźno
      24h

      37 450 PLN
    • Toyota 8F, 2016, Wózki DieslaToyota 8FD80NPodnoszenie: 350, Skrzynia biegów: Automatic, Dodatkowe informacje: Pędnia: Automat Ładowność: 8.000 kg Wysokość: 281 cm

      Wózki Diesla
      2016 1 878 h
      Polska, pl, Jaktorów
      7d

      222 000 PLN
    • Toyota 8 FG F 25, 2016, Wózki LPGToyota 8FGF25Podnoszenie: 500, Skrzynia biegów: Automatic, Dodatkowe informacje: Certyfikowany używany wózek Toyota 8FGF25 Udźwig: 2500 kg Przebieg: 3715 mtg Rok produkcji 2016 Maszt: TRIPLEX (FSV) Wysokość podnoszenia: 5

      Wózki LPG
      2016 3 715 h
      Polska, pl, Gdańsk
      7d

      69 900 PLN
    • Toyota 8 FB E 15, 2018, Wózki elektryczneToyota 8FBE15T LI-IONPodnoszenie: 330, Dodatkowe informacje: LI-ION battery wózek z floty TOYOTA Material Handling Gwarancja 12 miesięcy = Więcej informacji = Ładowność: 1.500 kg Wysokość: 212 cm

      Wózki elektryczne
      2018 1 169 h
      Polska, pl, Jaktorów
      7d

      103 000 PLN
    • Nie możesz znaleźć, tego czego szukasz? Umieść ogłoszenie Kupię
    • Promocja
      Toyota 8FGKF20, 2008, Wózki LPGToyota 8FGKF20Max. Udźwig: 2000, Podnoszenie: 430, Wysokość ze złożonym masztem: 208.5, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny, Silnik: Toyota 4Y, Moc silnika: 51.67, Pozostało ogumienia przedniego: 50%, Pozostało ogumienia tylnego: 50%, Dodatkowe informacje: Szyba dachowa

      Wózki LPG
      2008 11 695 h
      Polska, Wrocław

      35 000 PLN
    • Promocja
      Toyota 8 FG F 18, 2010, Wózki LPGToyota 8FGF18Stan (1-5): 5, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1750, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 300, Swobodne podnoszenie: 144, Wysokość ze złożonym masztem: 208, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: automatyczna, Silnik: Toyota 4Y

      Wózki LPG
      2010 6 080 h
      Polska, Wrocław

      38 000 PLN
    • Promocja
      Toyota 7 FD 45, 2013, Wózki DieslaToyota 7 FD 45Stan (1-5): 3, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4500, Podnoszenie: 330, Swobodne podnoszenie: 11.5, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 60, Typ ogumienia: Super elastyczny, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 235, Kabina: Kabina, Skrzynia biegów: automat, Moc silnika: 74.78, Pozostało ogumienia przedniego: 60%

      Wózki Diesla
      2013 13 374 h
      Polska, Jaktorów

      75 000 PLN
    • Promocja
      Toyota SWE 120 L, 2018, Wózki elektryczneToyota SWE120 LI-IONStan (1-5): 5, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 4x4 / x 2 (opcja), Środek ciężkości: 60, Podnoszenie: 270, Swobodne podnoszenie: 16.6, Wysokość ze złożonym masztem: 184, Maszt: Duplex, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Producent akumulatora: LITHIUM-ION, Gwarancja: 12 miesięcy

      Wózki elektryczne
      2018 1 h
      Polska, Gdańsk

      35 900 PLN
    • Toyota 8F, 2016, Wózki DieslaToyota 8FD80NStan (1-5): 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 8000, Podnoszenie: 350, Swobodne podnoszenie: 13, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 60, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Gwarancja: 6 miesięcy, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Długość wideł: 240, Wysokość ze złożonym masztem: 281, Kabina: Kabina, Skrzynia biegów: automatic

      Wózki Diesla
      2016 1 878 h
      Polska, Jaktorów /Warszawa
      7d

      221 900 PLN
    • Jumbo J SHP 70/14/40, 2005, Wózki DieslaJumbo J SHP 70/14/40Stan (1-5): 4, Max. Udźwig: 7000, Podnoszenie: 400, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 70, Długość wideł: 130, Wysokość ze złożonym masztem: 290, Kabina: Kabina, Silnik: Perkins, Waga transportowa: 9900, Wymiary transportowe (DxSxW): 5 x 2.25 x 2.9 , Dodatkowe informacje: Jumbo JSHP 70/14/40 - rok produkcji 2005 - maszt duplex - wys. po

      Wózki Diesla
      2005
      Polska
      7d

      89 000 PLN
    • Linde H50T, 2012, Wózki LPGLinde H50T-01Stan (1-5): 4, Max. Udźwig: 5000, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie: 370, Wysokość ze złożonym masztem: 280, Maszt: Duplex, Kabina: Osłona nad głową, Silnik: VW, Moc silnika: 74.78, Waga transportowa: 7030, Typ ogumienia przedniego: SE, Typ ogumienia tylnego: SE, Dodatkowe informacje: Linde H50T-01 - rok 2012 - udźwig 5000 kg / 600 mm - maszt duplex - wys. P

      Wózki LPG
      2012
      Polska
      7d

      57 000 PLN
    • Promocja
      Toyota 8FB, 2018, Wózki elektryczneToyota 8FB15T Li-IonLiczba kół: 3, Stan (1-5): 4, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 330, Swobodne podnoszenie: 158, Wysokość ze złożonym masztem: 212, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 100, Kabina: Brak kabiny/inne, Producent akumulatora: Lith

      Wózki elektryczne
      2018 1 169 h
      Polska, Katowice
      7d

      103 000 PLN
    • Toyota 8 FG F 15, 2015, Wózki LPGToyota 8FGF15Max. Udźwig: 1500, Podnoszenie: 330, Wysokość ze złożonym masztem: 215, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw boczny

      Wózki LPG
      2015 13 039 h
      Polska
      7d

      32 006 PLN
    • Promocja
      Clark WS10, 2019, Wózki elektryczneClark WS10Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1000, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie: 330, Swobodne podnoszenie: 8.5, Wysokość ze złożonym masztem: 217.2, Maszt: Duplex, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Moc silnika: 0.88, Napięcie akumulatora: 24, Pojemność akumulatora: 72, Producent prostownika: wbudowany

      Wózki elektryczne
      2019
      Polska, Jelcz Laskowice

      16 900 PLN
    • JCB TLT 30 G, 2012, Wózki widłowe inneJCB TLT 30 G ,LPGStan (1-5): 5, Napęd: Gaz, Max. Udźwig: 4x2, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 410, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Maszt: Inne, Długość wideł: 120, Skrzynia biegów: Hydrostat, Dodatkowe informacje: Very good condition.We can arrange delivery.

      Wózki widłowe inne
      2012 7 958 h
      Polska
      7d

      70 679 PLN
    • Linde H30T, 2013, Wózki LPGLinde H30T-02Max. Udźwig: 4x2, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie: 450, Swobodne podnoszenie: 200, Wysokość ze złożonym masztem: 290, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Pełne, Silnik: VW, Moc silnika: 66.62, Waga transportowa: 4700, Typ ogumienia przedniego: SE, Typ ogumienia tylnego: SE, Dodatkowe informacje: Linde H30T-02 - rok 2013 - wysokość podnoszenia +/-4500 mm - wo

      Wózki LPG
      2013
      Polska
      7d

      42 900 PLN
    •  Wózek widłowy jezdniowy podnośnikowy Hangch, Wózki widłowe inneWózek widłowy jezdniowy podnośnikowy HangchDodatkowe informacje: Szczegółowy opis znajduje się w ekspertyzie.

      Wózki widłowe inne

      Polska, Grzędy, Al. Krakowska 44
      7d

      30 000 PLN

    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still.

    Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award). Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy.

    Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej Maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.