Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię

    Wyniki wyszukiwania

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Wyświetlenie 1 - 20 / 13650
    ogłoszenie/strona
    13 650 wyniki wyszukiwania dla "Wózki widłowe"
    • Promocja
      Linde H20T, 2006, Wózki LPG

      Linde H20TMax. Udźwig (kg): 2000, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Pełne

      Wózki LPG
      2006
      Polska
      24h

      26 700 PLN
    • Hyster H 2.50 XM, 1997, Wózki Diesla

      Hyster H2.50XM

      Wózki Diesla
      1997
      Polska
      24h

      5 000 PLN
    • Fenwick E 15, 2003, Wózki elektryczne

      Fenwick E15

      Wózki elektryczne
      2003
      Polska
      24h

      5 000 PLN
    • Clark CGP 20S, 2000, Wózki LPG

      Clark CGP 20S

      Wózki LPG
      2000
      Polska
      24h

      5 000 PLN
    •  New Rotator 3A 180°, 2017, Wózki Diesla

      New Rotator 3A 180°Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Silnik: Diesel, Moc silnika:

      Wózki Diesla
      2017
      Polska
      24h

      4 153 PLN
    • Lancer Boss RX25D, 1996, Wózki Diesla

      Lancer Boss RX25DMax. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 350, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 50, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Silnik: ISUZU

      Wózki Diesla
      1996 7209 h
      Polska, Kęty
      24h

      16 900 PLN
    •  New Rotator 2A 180°, 2017, Wózki Diesla

      New Rotator 2A 180°Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Silnik: Diesel, Moc silnika:

      Wózki Diesla
      2017
      Polska
      24h

      3 498 PLN
    • Nissan 30, 2009, Wózki Diesla

      Nissan YG1D2A300 3000 KG 3T 2009rStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 400, Swobodne podnoszenie: 260, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 260, Kabina: Kabina, Moc silnika: 51.6656, Napięcie akumulatora: 12, Typ ogumienia przedniego: Lane, Typ ogumienia tylnego: Lane

      Wózki Diesla
      2009 7559 h
      Polska
      7d

      35 000 PLN
    • Linde H60T-03 TRIPLEX, 2007, Wózki LPG

      Linde H60T-03 TRIPLEXMax. Udźwig (kg): 6000, Podnoszenie (mm): 570, Wysokość ze złożonym masztem: 280, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2007 8564 h
      Polska
      7d

      65 578 PLN
    • Linde H20T-03, 2000, Wózki LPG

      Linde H20T-03Max. Udźwig (kg): 2000, Podnoszenie (mm): 330, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2000 11648 h
      Polska
      7d

      23 390 PLN
    • Linde H35D, 2011, Wózki Diesla

      Linde H35D Side shiftData ostatniej kontroli: 01.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 390, Maszt: Simplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 264, Skrzynia biegów: Hydrostat, Silnik: Volkswagen, Typ ogumienia przedniego: 250/75-12/8.00, Typ ogumienia tylnego: 23x9-10

      Wózki Diesla
      2011 12257 h
      Polska, Mogilany
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Linde E16-02, 2006, Wózki elektryczne

      Linde E16-02Liczba kół: 3, Stan (1-5): 5, Maszt: Duplex

      Wózki elektryczne
      2006
      Polska
      7d

      26 000 PLN
    • Linde H35D, 2003, Wózki widłowe inne

      Linde H35DMax. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 370, Wysokość ze złożonym masztem: 260, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      2003
      Polska
      7d

      35 412 PLN
    • Linde H80D, 2006, Wózki widłowe inne

      Linde H80DMax. Udźwig (kg): 8000, Podnoszenie (mm): 375, Wysokość ze złożonym masztem: 300, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      2006 7403 h
      Polska
      7d

      83 066 PLN
    • JCB TLT 30, 2004, Wózki LPG

      JCB TLT 30 D TELETRUK

      Wózki LPG
      2004
      Polska
      7d

      40 000 PLN
    • Linde H40D, 2005, Wózki widłowe inne

      Linde H40DMax. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 500, Wysokość ze złożonym masztem: 330, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      2005 9864 h
      Polska
      7d

      44 812 PLN
    • Baumann GX 50, 2000, Wózki widłowe inne

      Baumann GX50/14/55Max. Udźwig (kg): 5000, Podnoszenie (mm): 550, Wysokość ze złożonym masztem: 365, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      2000 9260 h
      Polska
      7d

      42 626 PLN
    • Linde H30D, 2011, Wózki Diesla

      Linde H30D TRIPLEX Side shiftData ostatniej kontroli: 01.2017, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 720, Swobodne podnoszenie: 230, Maszt: Triplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 305, Skrzynia biegów: Hydrostat, Silnik: Volkswagen, Typ ogumienia przedniego: 250/75-12/8.00, Typ ogumienia tylnego: 225/7

      Wózki Diesla
      2011 11583 h
      Polska, Mogilany
      7d

      74 104 PLN
    • Linde H25D, 1994, Wózki Diesla

      Linde H25DMax. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 400, Wysokość ze złożonym masztem: 270, Silnik: Diesel, Moc silnika:

      Wózki Diesla
      1994 13452 h
      Polska
      7d

      23 171 PLN
    • Linde H60D, 1999, Wózki widłowe inne

      Linde H60DMax. Udźwig (kg): 6000, Podnoszenie (mm): 350, Wysokość ze złożonym masztem: 280, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      1999
      Polska
      7d

      40 659 PLN
    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still. Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award).
    Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy. Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.