Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię

    Wyniki wyszukiwania

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Wyświetlenie 1 - 20 / 13503
    ogłoszenie/strona
    13 503 wyniki wyszukiwania dla "Wózki widłowe"
    • Linde H20T, 2010, Wózki LPG

      Linde H20TMax. Udźwig (kg): 2000, Podnoszenie (mm): 315, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Pełne

      Wózki LPG
      2010
      Polska, Częstochowa
      24h

      38 000 PLN
    • JCB TLT 25 G, 2007, Wózki LPG

      JCB TLT 25 G TELETRUKMax. Udźwig (kg): 2500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 410, Maszt: Teleskopowy, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Pełne, Silnik: GM G-3.0L4, Moc silnika: 58.5, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki LPG
      2007 3455 h
      Polska, Kęty
      24h

      57 000 PLN
    • Jungheinrich TFG 316, 2010, Wózki LPG

      Jungheinrich TFG316AKMax. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 310, Wysokość ze złożonym masztem: 210, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Pełne

      Wózki LPG
      2010
      Polska, Częstochowa
      24h

      19 500 PLN
    • Doosan Daewoo D 150, 2004, Wózki Diesla

      Doosan Daewoo D 150Stan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 15000, Podnoszenie (mm): 300, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Kabina: Kabina, Moc silnika: 116

      Wózki Diesla
      2004 810 h
      Polska, Polska
      7d

      210 000 PLN
    • Caterpillar EP 15 K RT PAC, 2014, Wózki elektryczne

      Caterpillar EP 15 K RT PAC EP15 KRT-PACLiczba kół: 3, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 329, Maszt: Duplex

      Wózki elektryczne
      2014
      Polska
      7d

      52 000 PLN
    • Still RX50-15 jak Linde Toyota, 2013, Wózki elektryczne

      Still RX50-15 jak Linde ToyotaLiczba kół: 3, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 492, Wysokość ze złożonym masztem: 211.8, Maszt: Triplex

      Wózki elektryczne
      2013 1626 h
      Polska
      7d

      52 000 PLN
    • Toyota 7FBEF18 jak Still Linde triplex 6,5m okazja!, 2008, Wózki elektryczne

      Toyota 7FBEF18 jak Still Linde triplex 6,5m okazja!Liczba kół: 3, Max. Udźwig (kg): 1800, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 650, Wysokość ze złożonym masztem: 280, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie

      Wózki elektryczne
      2008 6616 h
      Polska
      7d

      32 500 PLN
    • Linde P500, 2011, Wózki elektryczne

      Linde P500Max. Udźwig (kg): 5000, Podnoszenie (mm): Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Silnik: Electric, Moc silnika:

      Wózki elektryczne
      2011 1407 h
      Polska
      7d

      4 962 PLN
    • Jungheinrich EJE M13, 2016, Wózki elektryczne

      Jungheinrich EJE M13Max. Udźwig (kg): 1300, Podnoszenie (mm): Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Silnik: Electric, Moc silnika:

      Wózki elektryczne
      2016
      Polska
      7d

      10 312 PLN
    • Komatsu FG 15HT-17, 2001, Wózki LPG

      Komatsu FG 15HT-17Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 310, Wysokość ze złożonym masztem: 214, Maszt: Duplex, Silnik: Nissan H20-II, Moc silnika: 48.9, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki LPG
      2001 5352 h
      Polska, Kęty
      7d

      23 000 PLN
    • Linde H30D, 2011, Wózki Diesla

      Linde H30DMax. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 460, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Kabina: Osłona nad głową

      Wózki Diesla
      2011 8275 h
      Polska
      7d

      56 092 PLN
    • Jungheinrich WRL16, 2002, Wózki elektryczne

      Jungheinrich WRL16Max. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 650, Wysokość ze złożonym masztem: 275, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Kabina: Osłona nad głową, Rok produkcji akumulatora: 2010

      Wózki elektryczne
      2002 6433 h
      Polska, Częstochowa
      7d

      16 000 PLN
    • Toyota 02-7FGA50 triplex LPG as Kalmar Hyster Linde, 2009, Wózki LPG

      Toyota 02-7FGA50 triplex LPG as Kalmar Hyster LindeCertyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 5000, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie (mm): 370, Typ ogumienia przedniego: 315/70 R15, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Maszt: Triplex, Typ ogumienia tylnego: 7.00-12, Kabina: Brak kabiny/inne, Silnik: Toyota, Moc silnika: 84, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki LPG
      2009
      Polska, Kęty
      7d

      74 900 PLN
    • Toyota FG35, 2003, Wózki LPG

      Toyota 7FG35Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 450, Wysokość ze złożonym masztem: 300, Skrzynia biegów: Automatic transmission, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2003
      Polska
      7d

      28 046 PLN
    • Toyota 6FD35, 1996, Wózki Diesla

      Toyota 6FD35Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 400, Wysokość ze złożonym masztem: 275, Silnik: Diesel, Moc silnika:

      Wózki Diesla
      1996 6795 h
      Polska
      7d

      29 988 PLN
    • Linde E14-01, 2012, Wózki elektryczne

      Linde E14-01Max. Udźwig (kg): 1400, Podnoszenie (mm): 420, Wysokość ze złożonym masztem: 264, Silnik: Electric, Moc silnika:

      Wózki elektryczne
      2012
      Polska
      7d

      25 889 PLN
    • Linde H16D, 2009, Wózki widłowe inne

      Linde H16DMax. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 310, Wysokość ze złożonym masztem: 205, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      2009
      Polska
      7d

      25 889 PLN
    • Linde H30T, 2010, Wózki LPG

      Linde H30T-01Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 545, Wysokość ze złożonym masztem: 346, Skrzynia biegów: Automatic transmission, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2010
      Polska
      7d

      33 008 PLN
    • Toyota FG35, 2004, Wózki LPG

      Toyota 7FG35Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 450, Wysokość ze złożonym masztem: 300, Skrzynia biegów: Automatic transmission, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2004
      Polska
      7d

      28 046 PLN
    • Toyota FG35, 2004, Wózki LPG

      Toyota 7FG35Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 450, Wysokość ze złożonym masztem: 300, Skrzynia biegów: Automatic transmission, Silnik: LPG, Moc silnika:

      Wózki LPG
      2004
      Polska
      7d

      28 046 PLN
    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still. Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award).
    Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy. Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.