Wyszukiwanie używanego sprzętu Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię
    Liczba ogłoszeń 16 610

    Wózki widłowe używane na sprzedaż

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Czytaj więcej Zamknij
    ogłoszenie/strona
    • Promocja
      Toyota 8 FG F 18, 2010, Wózki LPGToyota 8FGF18Stan (1-5): 5, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1750, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 300, Swobodne podnoszenie: 144, Wysokość ze złożonym masztem: 208, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: automatyczna, Silnik: Toyota 4Y

      Wózki LPG
      2010 6 080 h
      Polska, Wrocław

      39 500 PLN
    • Toyota 8FBMK16T, 2017, Wózki elektryczneToyota 8FBMK16TStan (1-5): 4, Max. Udźwig: 1600, Podnoszenie: 470, Swobodne podnoszenie: 150, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Maszt: Triplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Electric, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 2 , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil,

      Wózki elektryczne
      2017 8 259 h
      Polska
      7d

      52 440 PLN
    • Linde H25T, 2014, Wózki LPGLinde H25T-02/600Stan (1-5): 3, Max. Udźwig: 2500, Podnoszenie: 445, Wysokość ze złożonym masztem: 295, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Gas, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 95 , Dodatkowe wyposażenie: 3. Ventil, 4. Ventil,

      Wózki LPG
      2014 18 183 h
      Polska
      7d

      29 084 PLN
    • Jungheinrich TFG 20 AK, 1999, Wózki LPGJungheinrich TFG20AKStan (1-5): 3, Max. Udźwig: 2000, Podnoszenie: 350, Wysokość ze złożonym masztem: 265, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Gas, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 65 , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil,

      Wózki LPG
      1999 10 375 h
      Polska
      7d

      16 745 PLN
    • Promocja
      Clark WS10, 2019, Wózki elektryczneClark WS10Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1000, Środek ciężkości: 60, Podnoszenie: 330, Swobodne podnoszenie: 8.5, Wysokość ze złożonym masztem: 217.2, Maszt: Duplex, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pełne, Moc silnika: 0.88, Napięcie akumulatora: 24, Pojemność akumulatora: 72, Producent prostownika: wbudowany

      Wózki elektryczne
      2019
      Polska, Jelcz Laskowice

      17 900 PLN
    • Kalmar 15T, 1998, Wózki widłowe inneKalmar 15TNapęd: Inne, Dodatkowe informacje: * PL * Do sprzedaży Kalmar 15T. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale Kalmar 15T. Description in English below. * RUS *

      Wózki widłowe inne
      1998 10 560 h
      Polska, pl, Skarżysko-Kamienna
      7d

      71 900 PLN
    • Jumbo J SHP50/12/55, 2002, Wózki DieslaJumbo J SHP50/12/55Max. Udźwig: 5000, Podnoszenie: 550, Maszt: Duplex, Wysokość ze złożonym masztem: 360, Kabina: Kabina, Silnik: Perkins, Dodatkowe informacje: Jumbo J SHP50/12/55 wózek bocznego załadunku - rok 2002 - udźwig 5000 kg - maszt duplex - wys. konstr. +/-3600 mm - wys. podnoszenia 55

      Wózki Diesla
      2002 9 513 h
      Polska
      7d

      49 000 PLN
    • Nie możesz znaleźć, tego czego szukasz? Umieść ogłoszenie Kupię
    • Promocja
      Toyota 7 FB H 25, 2007, Wózki elektryczneToyota 7 FB H 25Kraj produkcji: PL

      Wózki elektryczne
      2007
      Polska, Topołowa

      22 000 PLN
    • JAC CPCD 80, 2007, Wózki widłowe inneJAC CPCD 80Napęd: Inne, Dodatkowe informacje: JAC CPCD 80 wózek widłowy * PL * Do sprzedaży JAC CPCD 80. Zapraszamy także klientów z zagranicy. * ENG * For sale JAC CPCD 80. Descriptio

      Wózki widłowe inne
      2007 2 579 h
      Polska, pl, Reda
      7d

      48 450 PLN
    • Inne marki [Other], Wózki widłowe inneInne marki []Napęd: Diesel, Dodatkowe informacje: GWARANTUJEMY ZGODNOŚĆ SAMOCHODU Z OPISEM, WYGODNY ZAKUP ORAZ PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI! Szukasz auta? Masz dość długich poszukiwań i

      Wózki widłowe inne

      Polska
      7d

      34 500 PLN
    • Jungheinrich TFG 430, 2013, Wózki LPGJungheinrich TFG430sStan (1-5): 3, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie: 450, Swobodne podnoszenie: 220, Wysokość ze złożonym masztem: 290, Maszt: Duplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Gas, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 9 , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil, Heizung, Vollkabine,

      Wózki LPG
      2013 10 130 h
      Polska
      7d

      33 491 PLN
    • Linde H50D, 2016, Wózki DieslaLinde H50D-02Max. Udźwig: 5000, Podnoszenie: 373, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Pozycjonowanie, przesuw na boki, pochylanie wideł, Wysokość ze złożonym masztem: 276, Kabina: Kabina, Prostownik: 3 zawór 4 zawór

      Wózki Diesla
      2016 12 224 h
      Polska
      7d

      85 930 PLN
    • Linde E30, 2008, Wózki elektryczneLinde E30/03Stan (1-5): 3, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie: 400, Wysokość ze złożonym masztem: 270, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Electric, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 7 , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil, Heizung, Vollkabine,

      Wózki elektryczne
      2008 15 696 h
      Polska
      7d

      22 915 PLN
    • Linde E30, 2008, Wózki elektryczneLinde E30/03Stan (1-5): 3, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie: 400, Wysokość ze złożonym masztem: 270, Maszt: Simplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Electric, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 7 , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil, Heizung, Vollkabine,

      Wózki elektryczne
      2008 14 367 h
      Polska
      7d

      22 915 PLN
    • Nissan 35, 2020, Wózki LPGNissan EP FG 35 Triplex , side shift , NEWData ostatniej kontroli: 08.2020, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 3500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 450, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 122, Kabina: Osłona nad głową, Silnik: Nissan, Waga transportowa: 4680, Wymiary transportowe (DxSxW): 2.85 x 1.25 x 2.25

      Wózki LPG
      2020
      Polska, Mogilany, Poland
      7d

      70 287 PLN
    • Nissan 1N1L18Q, 2008, Wózki elektryczneNissan G1N1L18QLiczba kół: 3, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 1800, Podnoszenie: 330, Maszt: Duplex, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: Automatyczna, Napięcie akumulatora: 48, Pojemność akumulatora: 750, Rok produkcji akumulatora: 2012, Typ ogumienia przedniego: Superelastyczne, Typ ogumienia tylnego: Superelastyczne, Kraj produkcji: ES, Prostownik: Prostownik, Dodatkowe informacje: M

      Wózki elektryczne
      2008 5 600 h
      Polska, Kutno
      7d

      30 000 PLN
    • EP L2 (2000 kg) battery Li-Ion , NEW, 2020, Wózki elektryczneEP L2 (2000 kg) battery Li-Ion , NEWLiczba kół: 3, Data ostatniej kontroli: 08.2020, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig: 2000, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie: 480, Swobodne podnoszenie: 162, Wysokość ze złożonym masztem: 216.5, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 107, Kabina: Osłona nad głową, Napięcie akumulatora: 48, Pojemność akumulatora: 360

      Wózki elektryczne
      2020
      Polska, Mogilany, Poland
      7d

      117 659 PLN
    • Jungheinrich EFG 430, 2015, Wózki elektryczneJungheinrich EFG430kStan (1-5): 3, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie: 440, Swobodne podnoszenie: 140, Wysokość ze złożonym masztem: 210, Maszt: Triplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Electric, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 Tak , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil,

      Wózki elektryczne
      2015 13 947 h
      Polska
      7d

      41 864 PLN
    • Jungheinrich EFG 430, 2015, Wózki elektryczneJungheinrich EFG430kStan (1-5): 3, Max. Udźwig: 4x2, Podnoszenie: 440, Swobodne podnoszenie: 140, Wysokość ze złożonym masztem: 210, Maszt: Triplex, Długość wideł: 120, Kabina: Kabina, Silnik: Electric, Wymiary transportowe (DxSxW): 0 x 0 x 2 Tak , Dodatkowe wyposażenie: Seitenschieber, 3. Ventil,

      Wózki elektryczne
      2015 20 020 h
      Polska
      7d

      38 779 PLN
    • JCB TLT 25 D, 2013, Wózki DieslaJCB TLT 25 D TELETRUCK 30 D MANITOU MT 420 520Dodatkowe informacje: ÓZEK WIDŁOWY TELESKOPOWY JCB 25G ROK PRODUKCJI: 2013 CENA NETTO: 60.000 ZŁ WYPOSAŻENIE: WIDŁY WAGA: 4400 KG MOC SILNIKA: 44 K

      Wózki Diesla
      2013
      Polska
      7d

      60 000 PLN

    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still.

    Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award). Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy.

    Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej Maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.