Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię

    Wyniki wyszukiwania

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    13 483 wyniki wyszukiwania dla "Wózki widłowe"
    ogłoszenie/strona
    • JCB TELETRUK SLP TLT 20D 1999r 2000KG, 1999, Wózki Diesla

      JCB TELETRUK SLP TLT 20D 1999r 2000KGMax. Udźwig (kg): 2000, Podnoszenie (mm): 410, Maszt: Teleskopowy, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Typ ogumienia: Pełne, Kabina: Kabina, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      1999
      Polska
      24h

      30 000 PLN
    • Linde H25, 2004, Wózki Diesla

      Linde H25 2004 r b.j 2500kg 2,5 TMax. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 335, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Typ ogumienia: Pełne, Długość wideł: 120, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Kabina: Kabina, Silnik: VW, Moc silnika: 44.8675

      Wózki Diesla
      2004
      Polska
      24h

      25 000 PLN
    • Wózek platformowy HAKO Cargo 2000 2012r 1180mth, 2012, Wózki elektryczne

      Wózek platformowy HAKO Cargo 2000 2012r 1180mth

      Wózki elektryczne
      2012 1180 h
      Polska, milicz
      24h

      38 000 PLN
    • Yale GLP25VX, 2010, Wózki LPG

      Yale GLP25VXMax. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 495, Wysokość ze złożonym masztem: 225, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Długość wideł: 115, Typ ogumienia: Pneumatyczne

      Wózki LPG
      2010
      Polska, Częstochowa
      7d

      27 000 PLN
    • Linde H30D, 2012, Wózki Diesla

      Linde H30DMax. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 360, Maszt: Simplex, Typ ogumienia: Pełne, Długość wideł: 115, Wysokość ze złożonym masztem: 250, Kabina: Osłona nad głową

      Wózki Diesla
      2012 10022 h
      Polska, Częstochowa
      7d

      41 000 PLN
    • Toyota 7 FG 45, 2010, Wózki LPG

      Toyota 027FG45Stan (1-5): 3, Pozostało ogumienia przedniego: 40%, Pozostało ogumienia tylnego: 40%, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 4500, Podnoszenie (mm): 5500, Maszt: Triplex / swobodne podnoszenie, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki

      Wózki LPG
      2010
      Polska
      7d

      55 545 PLN
    • Toyota 42-7 FG F 15, 2003, Wózki LPG

      Toyota 42-7 FG F 15Max. Udźwig (kg): 1500, Podnoszenie (mm): 470, Wysokość ze złożonym masztem: 220, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Kabina: Osłona nad głową

      Wózki LPG
      2003 9683 h
      Polska
      7d

      25 636 PLN
    • Hyster H2.5FT, 2007, Wózki LPG

      Hyster H2.5FTStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 329, Typ ogumienia przedniego: superelastyczne, Wysokość ze złożonym masztem: 217, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: superelastyczne, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny

      Wózki LPG
      2007 10656 h
      Polska, Wrocław
      7d

      26 900 PLN
    • Doosan Pro 5 40, 2009, Wózki Diesla

      Doosan Pro 5 40

      Wózki Diesla
      2009
      Polska
      7d

      4 000 PLN
    • Linde H40D, 2005, Wózki Diesla

      Linde H40DMax. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 375, Maszt: Duplex, Wysokość ze złożonym masztem: 270, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2005 11217 h
      Polska
      7d

      41 018 PLN
    • Lansing Henley 7/40, 1995, Wózki Diesla

      Lansing Henley 7/40

      Wózki Diesla
      1995
      Polska
      7d

      3 800 PLN
    • JCB - TLT30G LPG kabina full cab pozycjoner przesuw, 2006, Wózki LPG

      JCB - TLT30G LPG kabina full cab pozycjoner przesuwMax. Udźwig (kg): 4x2, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 410, Maszt: Teleskopowy

      Wózki LPG
      2006 5226 h
      Polska, Kęty
      7d

      59 000 PLN
    • JCB - TLT 30 D 4x4 like Manitou 520,525, 2003, Wózki Diesla

      JCB - TLT 30 D 4x4 like Manitou 520,525Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 410

      Wózki Diesla
      2003 6126 h
      Polska, Kęty
      7d

      62 000 PLN
    • JCB - TLT 35 D, TLT 35,TLT 30, 2012, Wózki Diesla

      JCB - TLT 35 D, TLT 35,TLT 30Stan (1-5): 4, Umowa serwisowa: Tak, Max. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 440

      Wózki Diesla
      2012
      Polska, Kęty
      7d

      89 000 PLN
    • JCB - TLT30D TLT30 TLT 30 2000r jak 524 530-40 520 526, 2000, Wózki Diesla

      JCB - TLT30D TLT30 TLT 30 2000r jak 524 530-40 520 526Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 410, Moc silnika: 54

      Wózki Diesla
      2000
      Polska, Kęty
      7d

      35 000 PLN
    • JCB - TLT30D 4x4, 2003, Wózki widłowe inne

      JCB - TLT30D 4x4Stan (1-5): 5, Napęd: Diesel, Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 400, Maszt: Teleskopowy, Typ ogumienia: Pełne

      Wózki widłowe inne
      2003
      Polska, Kęty
      7d

      62 000 PLN
    • JCB - TLT35D TLT35 TLT 2012r jak 520 530 526 524 Manit, 2012, Wózki Diesla

      JCB - TLT35D TLT35 TLT 2012r jak 520 530 526 524 ManitMax. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 410, Kabina: Kabina, Moc silnika: 61

      Wózki Diesla
      2012
      Polska, Kęty
      7d

      97 000 PLN
    • JCB - TLT 30 G jak TLT30D TLT25G TLT25D Manitou CAT, 2005, Wózki LPG

      JCB - TLT 30 G jak TLT30D TLT25G TLT25D Manitou CATMax. Udźwig (kg): 4x2, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 410, Maszt: Triplex, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Pełne, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki LPG
      2005 1987 h
      Polska, Kęty
      7d

      49 500 PLN
    • Hyster H 35 FT, 2008, Wózki Diesla

      Hyster H 35 FT H3.5FT 3,5T kabina okazja!Max. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 310, Maszt: Duplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Typ ogumienia: Pełne, Wysokość ze złożonym masztem: 216, Kabina: Kabina, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      2008 2986 h
      Polska, Byków

      38 000 PLN
    • Jungheinrich EFG 316 K, 2011, Wózki widłowe inne

      Jungheinrich EFG316kMax. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 330, Wysokość ze złożonym masztem: 210, Moc silnika:

      Wózki widłowe inne
      2011
      Polska

      27 773 PLN
    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still. Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award).
    Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy. Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.