RB iconIP iconMPE iconRBAS iconRouse icon
FavoriteUlubione
shareUdostępnij
Save searchZapisz wyniki wyszukiwania
Drukuj

INFO

Grupa produktów
Żurawie szosowo-terenowe
Marka / model
Liebherr LTM 1095-5.1
Rok produkcji
2014
Przebieg/godziny
14 750 h
Stan
Odnowiony
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kraj
Polska
Ocena ogólna
1
2
3
4
5
Mascus ID
315626CA

DANE SZCZEGÓŁÓWE

Numer fabryczny
044254
Liczba poprzednich właścicieli
0
Max. Udźwig
95 ton
Numer rejestracyjny
WA 78260
Maksymalna wysokość podnoszenia na końcu wysięgnika
58 ton
Minimalna wysokość bociana
19 m
Upper hours
14 750 h
Kolor oryginalny
czarny
Producent silnika.
Liebherr
Kraj produkcji
Niemcy
Warunki dostawy
EXW
Certyfikaty
EPA, CE
Dodatkowe wyposażenie
Lakierowanie: Dwu-kolorowe OSPRZĘT DODATKOWY: - Bocian podwójny 10,5m – 19,0m, montowany pod kątem of 0⁰ / 20⁰ / 40⁰ - Zblocze 38,3 t, 3 rolki, hak prosty - Zblocze 16 t, 1 rolka, hak prosty
Akcesoria
Krążki i zblocza
Dodatkowe informacje
Liebherr LTM 1095-5.1 (Y.O.M. 2014) Używany żuraw kołowy - LIEBHERR model LTM 1095-5.1 (maksymalny udźwig - 95t; maksymalny moment obciążenia - 300tm.) Rok produkcji: 2014 Nr. fabryczny.: 044254 Rejestracja: WA 78260 Przebieg: 47 490 km Przepracowane: (na dzień 02.09.2025) // dół: 3 349 mth // góra: 14 750 mth Podwozie żurawia: 5-osiowe podwozie Liebherr z hydropneumatycznym zawieszeniem i regulacją poziomu NIVEUMATIK, silnik LIEBHERR-Dieselmotor o mocy 370 kW (503 KM), emisja spalin zgodnie z 97/68/EG i EPA/CARB, przekładnia zautomatyzowana, dwuzakresowa przekładnia rozdzielcza, napęd 10 x 6 – wszystkie koła skrętne , opony 445/95 R 25 (16.00 R 25), 2-obwodowy układ kierowniczy ZF z aktywnym skrętem tylnej osi, wszystkie koła skrętne tzw. psi chód, 2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy. Bezobsługowe osie, wały przegubowe i siłowniki zawieszenia. Przestronna, w pełni zagruntowana kabina kierowcy (z radiem CD). Podpory hydrauliczne z przymocowanymi na stałe talerzami podporowymi, sterowane za pomocą BTT Bluetooth Terminal. Elektroniczny wskaźnik nachylenia i automatyczną niwelacją. Podświetlenie miejsc podparcia. Sygnał dźwiękowy cofania. Tylny sprzęg manewrowy. Nadwozie żurawia: Wieniec obrotowy wałeczkowy, centralny układ smarowania, silnik wysokoprężny LIEBHERR-Dieselmotor o mocy 129 kW (175 KM), emisja spalin zgodna z 97/68/EG i EPA/CABRB. Układ hydrauliczny z dwoma pompami osiowo-tłokowymi i podwójną pompą zębatą, ustawione na sumowanie wydajności. Wciągarka, obrót, wysięg główny oraz teleskopowanie z otwartymi obwodami hydraulicznymi, LOAD SENSING, eletro-hydrauliczne sterowanie żurawiem, chłodnica oleju, 6-sekcyjny wysięgnik 12,5m-58m z szybkim systemem teleskopowania TELEMATIK. Kabina operatora jest ocynkowana, odchylana o 20° do tyłu, z radiem CD. 15 t balastu podstawowego + 8 t dodatkowego (do 23 t całkowitego), balastowanie automatyczne z kabiny operatora. Urządzenia zabezpieczające, zabezpieczenie przeciążeniowe LICCON 2 z elektronicznym wskaźnikiem pochylenia i standardowym oprogramowaniem, system diagnostyki serwisowej, plan pracy LICCON, anemometr. Lakierowanie: Dwu-kolorowe OSPRZĘT DODATKOWY: - Bocian podwójny 10,5m – 19,0m, montowany pod kątem of 0⁰ / 20⁰ / 40⁰ - Zblocze 38,3 t, 3 rolki, hak prosty - Zblocze 16 t, 1 rolka, hak prosty

Herkules S.A.

ul. Annopol 5 03-236 Warszawa Mazowieckie Polska
4
Lat(a) na Mascus
Otrzymuj powiadomienia e-mail
report adZgłoś podejrzane ogłoszenie