ID części
D846 A7; D-846 A7; MK100; MK110; LTM 1100
Numer fabryczny
D846 A7; D-846 A7; MK 100; MK 110; LTM 1100
Pasuje do następujących maszyn
Liebherr:
Liebherr D 846;
Liebherr D 846 A7;
Liebherr MK 100;
Liebherr MK 110;
Liebherr LTM 1100;
Stan techniczny/Gwarancja
12 months
Dodatkowe informacje
W ofercie regenerowany recyrkulator spalin (EGR); Chłodnica spalin do Liebherr MK 100 D 846 A7
Używane w Liebherr:
– MK 100;
– MK 110;
– LTM 1100;
Silnik:
- D 846 A7
Regenerowana recyrkulacja spalin dla Liebherr MK 100 D 846 A7 – opis produktu
Regenerowany w Polsce recyrkulator spalin Liebherr MK 100 D 846 A7 przed wysyłką do klienta przeszedł ciężki test szczelności.
Produkt objęty jest 12-miesięczną gwarancją, bez limitu kilometrów.
Regeneracja recyrkulacji spalin Liebherr MK 100 D 846 A7
Regeneracja to proces przywracania zużytym elementom ich pierwotnych właściwości technicznych i użytkowych.
W przypadku regeneracji recyrkulacji spalin Liebherr MK 100 D 846 A7 do Liebherr polega ona na wymianie chłodnicy płaszczowo-rurowej wewnątrz na całkowicie nową wraz z wymianą uszczelek, oringów i elementy przepustnicy.
Proces ten pozwala na uzyskanie oryginalnych właściwości zaworu recyrkulacyjnego przy zachowaniu starego korpusu, co przekłada się na koszty zakupu i wpływ na środowisko.
Działanie zaworu recyrkulacji spalin Liebherr MK 100 D 846 A7
Mechanizm zaworu recyrkulacji spalin (EGR) jest prosty.
Dla sprawnej pracy jednostki napędowej konieczne jest obniżenie temperatury w komorze spalania.
Jest to zewnętrzny układ recyrkulacji spalin, w którym zastosowano recyrkulację spalin (EGR), która znajduje się na kolektorze wydechowym silnika, skąd część spalin trafia do układu dolotowego.
Wydajnie działający zawór recyrkulacji spalin (EGR) Liebherr MK 100 D 846 A7 zmniejsza również o kilkadziesiąt procent emisję szkodliwych tlenków azotu.
Wydajny zawór EGR pozwala skutecznie kontrolować i kontrolować ilość spalin powracających do silnika.
Podstawowe oznaki uszkodzenia recyrkulacji spalin do Liebherr MK 100 D 846 A7;
– nadmierne zużycie paliwa
– nierówna praca silnika, głównie na wolnych obrotach
– zauważalny spadek mocy silnika
– większe zużycie innych podzespołów (silnik, turbina, układ wydechowy)
– przegrzanie silnika
– w skrajnych przypadkach całkowite uszkodzenie silnika, w tym jego „zatarcie”
Jeżeli nie znalazłeś szukanej chłodnicy EGR lub nie posiadasz numeru części OE – nic nie ginie, skontaktuj się z nami, znajdziemy ją dla Ciebie
Jesteśmy do Twojej dyspozycjiPokaż więcej