Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię

    Wyniki wyszukiwania

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Wyświetlenie 1 - 20 / 13340
    ogłoszenie/strona
    13 340 wyniki wyszukiwania dla "Wózki widłowe"
    • Linde H60D-03, 2007, Wózki Diesla

      Linde H60D-03Max. Udźwig (kg): 6000, Podnoszenie (mm): 460, Maszt: Duplex, Nośność wideł: Pozycjonowanie i przsuw na boki, Wysokość ze złożonym masztem: 320, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2007 10898 h
      Polska
      7d

      77 794 PLN
    • Mitsubishi FD25, 2016, Wózki Diesla

      Mitsubishi Blachdeker FD258 Side shiftData ostatniej kontroli: 12.2016, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 300, Maszt: Simplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 107, Wysokość ze złożonym masztem: 213, Silnik: Mitsubishi, Typ ogumienia przedniego: 7.00-12, Typ ogumienia tylnego: 6.00-9, Waga transportowa: 4120

      Wózki Diesla
      2016
      Polska, Mogilany
      7d

      61 791 PLN
    • Linde H30D, 2009, Wózki Diesla

      Linde [2009] LINDE H30D DIESEL 3ton side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 460, Swobodne podnoszenie: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Długość wideł: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki Diesla
      2009 15100 h
      Polska
      7d

      36 000 PLN
    • Mitsubishi FD25, 2016, Wózki Diesla

      Mitsubishi Blachdeker FD258 TRIPLEX Side shiftData ostatniej kontroli: 12.2016, Stan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 450, Swobodne podnoszenie: 120, Maszt: Triplex, Środek ciężkości: 50, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 107, Wysokość ze złożonym masztem: 213, Silnik: Mitsubishi, Typ ogumienia przedniego: 7.00-12, Typ ogumienia tylnego: 6.00-9, Waga transportowa: 4120

      Wózki Diesla
      2016
      Polska, Mogilany
      7d

      66 014 PLN
    • Linde H20T, 2004, Wózki LPG

      Linde [2004] LINDE H20T GAZ 2t side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 2000, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2004
      Polska
      7d

      31 000 PLN
    • Nissan U1D2A25LQ LPG triplex, 2011, Wózki LPG

      Nissan U1D2A25LQ LPG triplexMax. Udźwig (kg): 2500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 430, Typ ogumienia przedniego: 7.00-12, Wysokość ze złożonym masztem: 195, Maszt: Triplex, Typ ogumienia tylnego: 6.00-9, Moc silnika: 63, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki LPG
      2011 3081 h
      Polska, Kęty
      7d

      52 000 PLN
    • Linde H50T, 2009, Wózki LPG

      Linde [2009] LINDE H50T GAZ 5ton side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 5000, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2009 12100 h
      Polska
      7d

      54 000 PLN
    • Linde H50T, 2007, Wózki LPG

      Linde [2007] LINDE H50T GAZ 5ton side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 5000, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2007 19700 h
      Polska
      7d

      49 000 PLN
    • Jungheinrich TFG 316 S, 2005, Wózki LPG

      Jungheinrich TFG 316 SStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 430, Wysokość ze złożonym masztem: 205, Długość wideł: 115, Kabina: Osłona nad głową

      Wózki LPG
      2005 3890 h
      Polska, Częstochowa
      7d

      28 000 PLN
    • Jungheinrich MIC JE15, 2001, Wózki elektryczne

      Jungheinrich MIC JE15Liczba kół: 4, Stan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 1500, Podnoszenie (mm): 450, Wysokość ze złożonym masztem: 210, Maszt: Triplex, Długość wideł: 115, Kabina: Osłona nad głową

      Wózki elektryczne
      2001 1483 h
      Polska, Częstochowa
      7d

      15 500 PLN
    • Linde E16C, 2004, Wózki elektryczne

      Linde [2004]LINDE E16C 1,6t triplex, side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 1600, Podnoszenie (mm): 440, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki elektryczne
      2004 8236 h
      Polska
      7d

      28 000 PLN
    • Linde H45T, 2010, Wózki LPG

      Linde [2010] LINDE H45T GAZ 4,5ton side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4500, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2010 22100 h
      Polska
      7d

      45 000 PLN
    • Linde H30D, 1999, Wózki Diesla

      Linde [1999] LINDE H30D DIESEL 3t side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Długość wideł: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki Diesla
      1999
      Polska
      7d

      29 000 PLN
    • Linde H30T, 2010, Wózki LPG

      Linde [2010] LINDE H30T GAZ 3t side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2010 10800 h
      Polska
      7d

      45 000 PLN
    • Linde H80D900, 2000, Wózki Diesla

      Linde H80D 900 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 8000, Podnoszenie (mm): 330, Swobodne podnoszenie: 20, Wysokość ze złożonym masztem: 295, Kabina: Kabina

      Wózki Diesla
      2000
      Polska, Żukowo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Caterpillar GP 40 K, 2012, Wózki LPG

      Caterpillar GP 40 K2 CARGOLIFTSStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4000, Podnoszenie (mm): 550, Swobodne podnoszenie: 158, Wysokość ze złożonym masztem: 254, Maszt: Triplex, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny

      Wózki LPG
      2012
      Polska, Żukowo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Linde H45T, 2009, Wózki LPG

      Linde H45T 394 GETR CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4500, Podnoszenie (mm): 585, Swobodne podnoszenie: 185, Wysokość ze złożonym masztem: 287, Maszt: Triplex, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny

      Wózki LPG
      2009
      Polska, Żukowo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Kalmar AT700E 50-2 Cargolifts, 2001, Wózki elektryczne

      Kalmar AT700E 50-2 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 5000, Podnoszenie (mm): 320, Swobodne podnoszenie: 155, Wysokość ze złożonym masztem: 240, Maszt: Duplex / swobodne podnoszenie, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny

      Wózki elektryczne
      2001
      Polska, Żukowo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Linde H35T, 2011, Wózki LPG

      Linde H35T 393 CargoliftsStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 515, Swobodne podnoszenie: 15, Wysokość ze złożonym masztem: 361.5, Kabina: Kabina, Typ ogumienia: Super elastyczny

      Wózki LPG
      2011
      Polska, Żukowo
      7d

      Cena do uzgodnienia
    • Linde H50D, 2011, Wózki Diesla

      Linde H50DMax. Udźwig (kg): 5000, Podnoszenie (mm): 540, Kabina: Kabina, Silnik: VW, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      2011 16600 h
      Polska
      7d

      48 000 PLN
    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still. Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award).
    Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy. Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.