Wyszukiwanie używanego sprzętu

Zamknij » Wyszukiwanie zaawansowane

    Umieść ogłoszenie Kupię

    Wyniki wyszukiwania

    Wózek jezdniowy podnośnikowy zwany potocznie wózkiem widłowym jest kołowym pojazdem mechanicznym o napędzie silnikowym, który służy do przewozu ciężkich materiałów (do kilkudziesięciu ton) w transporcie bliskim i magazynowaniu. Używany jest przede wszystkim do prac rozładunkowych w magazynach, fabrykach oraz portach. Materiał przeznaczony do przemieszczenia przy pomocy wózka umieszcza się zwykle na drewnianych paletach. Wózki widłowe są dziś obecne w magazynie każdej szanującej się firmy, która stawia na szybką, sprawną i skuteczną realizację zadań logistycznych. Szybki rozwój przemysłu i logistyki wymusił na producentach liczne modyfikacje, których celem jest dostosowanie maszyn do pracy w różnych rodzajach magazynów i w różnych warunkach załadunkowych. Nic więc dziwnego, że w magazynach spotkamy kilka różnych rodzajów tych maszyn, przeznaczonych do pracy w rozmaitych warunkach: do wysokiego składowania, wózki terenowe, boczne oraz do pracy w wąskich miejscach.
    Wyświetlenie 1 - 20 / 12471
    ogłoszenie/strona
    12 471 wyniki wyszukiwania dla "Wózki widłowe"
    • Linde H45T, 2003, Wózki LPG

      Linde H45T-600 LPG 4,5ton side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4500, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2003
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą24h

      42 000 PLN

    • Promocja
      Cesab M 325 D, 2011, Wózki Diesla

      Cesab M325DStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 510, Wysokość ze złożonym masztem: 228, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw boczny, Długość wideł: 120, Kabina: Osłona nad głową, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2

      Wózki Diesla
      2011, 1155 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą24h

      41 000 PLN

    • Fiat E 3-15 N, 1998, Wózki elektryczne

      Fiat E 3-15 NStan (1-5): 3, Podnoszenie (mm): 528, Napięcie akumulatora: 36

      Wózki elektryczne
      1998
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą24h

      4 000 PLN

    • Linde H45T, 2007, Wózki LPG

      Linde H45T LPG 4,5ton side shiftStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 4500, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Typ ogumienia: Terenowy, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki LPG
      2007
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą24h

      49 000 PLN

    • Yale GLP30, 2002, Wózki LPG

      Yale GLP30TF V2445Kabina: Kabina

      Wózki LPG
      2002, 11528 h
      Polska, Baranowo k/Poznania
      Skontaktuj się ze sprzedawcą7d

      19 500 PLN

    • Mitsubishi KFD15 1500kg 3000mm duplex diesel as Toyota Linde, 1992, Wózki Diesla

      Mitsubishi KFD15 1500kg 3000mm duplex diesel as Toyota LindeMax. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 300, Typ ogumienia przedniego: 6.50-10, Wysokość ze złożonym masztem: 200, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: 5.00-8, Typ ogumienia: Pneumatyczne, Silnik: 4DQS, Liczba kół ze sterowaniem: 2, Liczba napędzanych kół: 2, Waga transportowa: 2560

      Wózki Diesla
      1992
      Polska, Kęty
      Skontaktuj się ze sprzedawcą7d

      15 900 PLN

    • Promocja
      Linde H45D, 2006, Wózki Diesla

      Linde H45DData ostatniej kontroli: 05.2016, Stan (1-5): 5, Pozostało ogumienia przedniego: 75%, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Pozostało ogumienia tylnego: 60%, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 4500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 310, Typ ogumienia przedniego: 3.00-15, Wysokość ze złożonym masztem: 245, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: 28x9x15

      Wózki Diesla
      2006, 14000 h
      Polska, Rawa Mazowiecka
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      54 000 PLN

    • Promocja
      Linde H45D, 2005, Wózki Diesla

      Linde H45DData ostatniej kontroli: 04.2016, Stan (1-5): 5, Pozostało ogumienia przedniego: 75%, Liczba poprzednich właścicieli: 1, Pozostało ogumienia tylnego: 75%, Max. Udźwig (kg): 4500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 310, Swobodne podnoszenie: 15, Typ ogumienia przedniego: 300x15, Wysokość ze złożonym masztem: 245, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: 28x9x15

      Wózki Diesla
      2005, 12000 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      51 000 PLN

    • Promocja
      Yale GLP20VX, 2008, Wózki LPG

      Yale GLP20VXData ostatniej kontroli: 02.2016, Stan (1-5): 5, Pozostało ogumienia przedniego: 70%, Pozostało ogumienia tylnego: 50%, Max. Udźwig (kg): 2000, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 330, Swobodne podnoszenie: 15, Typ ogumienia przedniego: SE, Wysokość ze złożonym masztem: 215, Maszt: Duplex, Typ ogumienia tylnego: SE, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Długość wideł: 120

      Wózki LPG
      2008, 8900 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      28 500 PLN

    • Promocja
      Nissan 15, 2009, Wózki LPG

      Nissan P1D1A15LQData ostatniej kontroli: 06.2016, Stan (1-5): 5, Pozostało ogumienia przedniego: 90%, Pozostało ogumienia tylnego: 90%, Certyfikat CE : Tak, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 430, Swobodne podnoszenie: 210, Typ ogumienia przedniego: 650x10, Wysokość ze złożonym masztem: 210, Maszt: Triplex, Typ ogumienia tylnego: 500x8, Nośność wideł: Przesuw boczny

      Wózki LPG
      2009, 19000 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      30 000 PLN

    • Toyota 7FGF25, 2007, Wózki LPG

      Toyota 7FGF25Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): 330, Wysokość ze złożonym masztem: 215, Nośność wideł: Przesuw boczny, Skrzynia biegów: automatyczna

      Wózki LPG
      2007
      Polska, Brzeżnica
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      39 000 PLN

    • Hyster S50C, 1985, Wózki LPG

      Hyster S50C

      Wózki LPG
      1985, 5650 h
      Polska, Pomiechówek
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      7 154 PLN

    • Nissan UGD02A30PQ, 2006, Wózki LPG

      Nissan FG30,UGD02A30PQ 2006 LPG triplex jak Toyota KomatsMax. Udźwig (kg): 4x2, Podnoszenie (mm): 550, Maszt: Triplex, Typ ogumienia: Super elastyczny, Silnik: Nissan, Waga transportowa: 4465

      Wózki LPG
      2006, 2422 h
      Polska, Kęty
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      35 000 PLN

    • Komatsu FG 15HT-20, 2008, Wózki LPG

      Komatsu FG15HT-20RStan (1-5): 5, Umowa serwisowa: Tak, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 330, Swobodne podnoszenie: 14, Wysokość ze złożonym masztem: 214.5, Maszt: Duplex, Kabina: Osłona nad głową, Skrzynia biegów: AUTOMATYCZNA

      Wózki LPG
      2008, 3450 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      35 500 PLN

    • Combilift C 6000, 2004, Wózki Diesla

      Combilift C6000Max. Udźwig (kg): 6000, Podnoszenie (mm): 460

      Wózki Diesla
      2004, 7159 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      152 523 PLN

    • Linde H25D, 2010, Wózki Diesla

      Linde [2010] LINDE H25D DIESEL 2,5 tonStan (1-5): 3, Max. Udźwig (kg): 2500, Podnoszenie (mm): Nie, Swobodne podnoszenie: Nie, Wysokość ze złożonym masztem: Nie, Maszt: Simplex, Nośność wideł: Nie, Długość wideł: Nie, Napięcie akumulatora: Nie

      Wózki Diesla
      2010, 14975 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      45 000 PLN

    • Komatsu 3,5 tony, 2006, Wózki LPG

      Komatsu 3,5 tonyStan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 3500, Podnoszenie (mm): 430, Maszt: Triplex

      Wózki LPG
      2006
      Polska, Andrychów
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      59 000 PLN

    • Toyota 8FDF15, 2009, Wózki Diesla

      Toyota 8FDF15Stan (1-5): 5, Max. Udźwig (kg): 1500, Środek ciężkości: 50, Podnoszenie (mm): 470, Wysokość ze złożonym masztem: 215, Maszt: Triplex, Nośność wideł: Przesuw wideł na boki, Kabina: Osłona nad głową, Typ ogumienia: Super elastyczny, Skrzynia biegów: automat, Silnik: 1DZIII

      Wózki Diesla
      2009, 2822 h
      Polska, Poland
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      45 000 PLN

    • Manitou TMT320S, 2004, Wózki Diesla

      Manitou TMT320SMax. Udźwig (kg): 2000, Podnoszenie (mm): 300

      Wózki Diesla
      2004, 2590 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      22 000 PLN

    • Linde R20-03, 2008, Wózki elektryczne

      Linde R20-03Max. Udźwig (kg): 2000, Podnoszenie (mm): 520

      Wózki elektryczne
      2008, 6588 h
      Polska
      Skontaktuj się ze sprzedawcą

      13 073 PLN

    Wózki widłowe pojawiły się w produkcji w latach 20-tych ubiegłego stulecia. Pierwszymi producentami były firmy: Clark (obecnie Clark Material Handling Company), Yale & Towne Manufacturing, Gesellschaft für Linde’s Eismachinen (obecnie Linde), Still, Hyster. W latach 50-tych i 60-tych na rynku zaczęły działać kolejne firmy tj. Jungheinrich czy Toyota Material Handling Group. Pierwsze wózki miały napęd silnikowy. Przełomowe w technologii produkcji sprzętu do magazynowania były lata 50-te i 60-te XX wieku. Wtedy to powstały pierwsze wózki widłowe z napędem hydrostatycznym (Linde) oraz elektrycznym, produkowane m.in. przez niemiecką firmę Still. Sama podstawowa konstrukcja tych maszyn nie zmieniła się od wielu lat: stalowa rama, podwozie trzy lub czterokołowe, silnik, przeciwaga oraz maszt z widłami. W ostatnich latach konstruktorzy skupili się głównie nad poprawą bezpieczeństwa pracy operatora, ergonomią i komfortem pracy oraz ekologią. Dużą wagę zaczęto przykładać również do designu produktów. Tutaj przoduje firma Linde, która w latach 2005-2008 uzyskała kilka prestiżowych nagród za stylistykę swoich produktów (m.in. nagrody Reddot Design Award).
    Jeżeli chodzi o jednostki napędowe w tych maszynach to mamy dzisiaj do wyboru silniki spalinowe, elektryczne i gazowe. Firma Still zaczęła w ostatnich latach jako pierwsza seryjnie produkować wózek widłowy z silnikiem hybrydowym (model RX70 Hybrid)

    Zastosowanie

    Podstawowym zadaniem wózka widłowego jest przenoszenie ciężkich przedmiotów z jednego miejsca na drugie Rozwój przemysłu oraz logistyki sprawił, że producenci sprzętu do magazynowania zaczęli modyfikować swoje produkty, tak żeby mogły mieć zastosowanie we wszystkich rodzajach magazynów oraz żeby mogły pracować w różnych warunkach załadunkowych. Dlatego dzisiaj mając magazyn lub firmę logistyczną można wykorzystać nie tylko standardowe wózki unoszące (3-kołowe, 4 kołowe), ale również wózki spełniające bardzo specjalistyczne wymagania. Do takich bez wątpienia należą wózki wysokiego składowania, takie jak np. Still FM14, który może podnosić towary na wysokość 6,5 m, czy też Linde R16, za pomocą którego można „wrzucić” towar na półkę będącą na wysokości 7 m. Towar w magazynie trzeba często kompletować na palecie. Do tego pomocne są wózki nisko unoszące do komplementacji (np. Jungheinrich ECE 220, Still CXM 10, Linde N20). Sprzęt tego typu wyposażony jest najczęściej w silnik elektryczny o zmniejszonej mocy. Komplementację towaru można też zrobić na wysokości – wystarczy użyć np. wózka Still EK12 (wysoko unoszący do komplementacji). Ciekawym rodzajem specjalistycznej maszyny magazynowej są wózki czterokierunkowe firmy Combilift. Jest to idealna maszyna dla składów budowlanych, tartaków, która łączy cechy wózka wysokiego składowania oraz wózka bocznego. Taką maszyną bez problemu można przewieźć długie, ciężkie towary i załadować je na samochód ciężarowy. Do przenoszenia ciężkich towarów (4-5 ton) idealnie nadaje się wózek terenowy np. Manitou MC 30. To już spora maszyna, która może dźwigać i przenosić naprawdę duże towary. Ale prawdziwym gigantem w tej kategorii sprzętu są wózki - podnośniki do załadunku kontenerów. W tym segmencie dominują maszyny ze znakiem Kalmar, Terex i Hyster, które podnoszą i przewożą 10 tonowe kontenery niczym piórko.

    Najpopularniejsze wózki widłowe w Polsce.

    Na polskim rynku działają wszyscy najwięksi producenci wózków widłowych. Do najpopularniejszych marek należy bez wątpienia Linde. Model Linde H30 to czterokołowy wózek widłowy, idealny do każdego magazynu. Za pomocą tej maszyny można przenieść 3-tonowy ładunek i postawić go na wysokości ponad 3 m. Wielką popularnością cieszą się również dwa inne modele tego producenta: Linde H25 i Linde H35. Marka ta uchodzi za niezawodną, z szeroko dostępnym serwisem i niezbyt wysokimi kosztami eksploatacji. Ceny używanych wózków widłowych Linde kształtują się pomiędzy 25 000 zł a 40 000 zł, w zależności od modelu, rocznika oraz stanu technicznego.

    Niezwykle popularne w Polsce są również wózki widłowe Toyota, szczególnie model Toyota 7FG, które mają zbliżone parametry techniczne do wózków Linde z serii H30. Popularność japońskiego producenta wynika przede wszystkim ze znanej marki motoryzacyjnej, która tożsama jest z niezawodnością i precyzją wykonania. Cenowo sprzęt Toyoty jest zbliżony do konkurencyjnego Linde (30 000 – 40 000 zł). Trzecią najczęściej spotykaną marką w polskich magazynach jest niemiecki Still R70 - czterokołowy wózek, o udźwigu do 4 ton i 3 metrowym masztem. Użytkownicy cenią w tej marce przede wszystkim niemiecką niezawodność, która jest efektem wieloletniego doświadczenia w produkcji sprzętu do magazynowania. Ceny używanych wózków tej marki kształtują się od 30 000 do 60 000 zł. Oczywiście na polskim rynku nie brakuje dwóch „historycznych” firm produkujących sprzęt do magazynowania – Jungheinrich i Hyster. Mówiąc o „historyczności” mamy na myśli wieloletnie doświadczenie w tej branży, które dzisiaj przekłada się na jakość oraz innowacyjność. W polskich halach magazynowych często możemy spotkać pracujące trzykołowe wózki Jungheinrich EFG 216, czterokołowe Jungheinrich TFG 425 czy też Hyster H7 i Hyster H2.

    Intralogistyka

    Dzisiaj każdy szanujący się magazyn, który sprawnie chce realizować zadania logistyczne musi mieć na wyposażeniu kilka rodzajów specjalistycznych wózków widłowych: do wysokiego składowania, terenowy, boczny, do wąskich przejść itd. Wyzwaniem przyszłości w logistyce jest optymalizacja procesów magazynowych. Takiemu wyzwaniu czoła próbuje stawić Still ze swoim urządzeniem cubeXX. Jest to najprościej mówiąc jeden wózek widłowy zawierający w sobie: wózek komisjonowania poziomego, wózek wysokiego składowania, ciągnik, wózek dwupoziomowy, wózek niskiego unoszenia oraz wózek z przeciwwagą. Still cubeXX to już nie wózek widłowy – to rozwiązanie intralogistyczne. Mały i zwrotny nie potrzebuje dużych przestrzeni pomiędzy regałami. Ekologiczny – wykorzystujący baterię litowo-jonowe. Ergonomiczny – po zakończonej pracy składa się w jeden niepozornie wyglądający sześcian. Tylko, że ten sześcian jest naszpikowany elektroniką i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. I oczywiście z pięknym designem.